Fight 33.



veľmi veľmi veľmi sa ospravedlňujem za svoju týždňovú absenciu, no po troch týždňoch nič nerobenia bolo ťažké opäť vhupnúť do stereotypu školy, kedy si človek nestihne ani prdnúť, nie to mať čas ešte na niečo iné ako učenie.. 
no chcem vám povedať NESMIERNE ĎAKUJEM, za vaše skvelé komentáre a úchvatnú návštevnosť! ste najlepšie :-*
hm, takže rekord je zatiaľ 15 komentárov.. som zvedavá, kedy sa vám ho podarí prelomiť :)
Enjoy!
P.S.: od tejto časti už nikdy nič nebude také ako predtým ;)
 

 Jej ubolené telo sa pomaly prevalilo na posteli a ona sa schúlila do malého klbka od bolesti rozplývajúcej sa v jej podbrušku. Unavene vzdychla a otvorila oči. Očakávala, že vedľa seba uvidí spiaceho Harryho, no posteľ a rovnako aj izba boli prázdne. Posadila sa, trpko preglgla a očami blúdila po miestnosti. Hľadala nejaký náznak príčiny prečo Harry nebol s ňou. Uvedomila si, že tam nemá žiadne oblečenie, musel teda odísť niekam preč. Nepríjemne ju pichlo pri srdci a ona ostala sklamaná. Myslela si, že Harry počká kým sa zobudí, poprípade s ňou strávi celý deň v posteli v rámci jeho voľno-časových možností. Potriasla hlavou aby prišla na iné myšlienky, rozhodla sa dať si sprchu a následne ísť si zabehať. Odkryla zo seba teplú prikrývku a ponaťahovala si kĺby.
„Uff,“ vydýchla, keď jej zapraskalo v kolene.
Tichým apartmánom sa ozvalo zapadnutie jazýčka do zámku v zárubní vchodových dverí. Ostala sedieť, čakajúc či sa objaví práve spomínaný mladý pán. 
„Dobré ráno kráska,“ široko sa usmial, keď sa objavil v spálni. Eliz spadol kameň zo srdca.
Jasné , že je to Harry, kto iný by to bol, posmievala sa sama sebe. S červeňou v tvári k nemu vzhliadla. Zaskočilo ju, keď zbadala, že v rukách drží veľkú tácku.
„Priniesol som raňajky do postele najúžasnejšej žene na svete,“ povedal až prehnane sladko.
„Síce mi to veľmi lichotí,“ priznala, opäť cez seba prehodila prikrývku  a posunula sa bližšie k nemu, keď si sadol na okraj postele, „ale nemusíš mi po jednom milovaní hovoriť, že som najlepšia žena na svete.“
„Tej tvojej drzej časti osobnosti sa asi nikdy nezbavím, však?“ opýtal sa s prižmúrenými očami. Iba pokrčila plecami, keď mala ústa plné toastu.  Harry iba nešťastne pokrútil hlavou. Chvíľu ticho sedeli, každý zabratí do svojich myšlienok. Eliz prežúvala a snažila sa na Harryho nepozerať, ale na svojej tvári cítila jeho intenzívny pohľad.
„Inak,“ prehovoril do ticha, následne si odkašľajúc, „mám dobrú správu.“ Odtrhla zrak od jedla pred sebou a s paprikou pri ústach ho nadvihnutím obočia pobádala aby pokračoval. „Zajtra večer máme posledný koncert v rámci turné v Amerike a následné dva mesiace pauzy,“ na jeho tvári sa opäť objavil úsmev. Preglgla a v ich izbe nastalo ticho. A razom sa na neho šťastne vrhla, uväznila ho v silnom objatí.

LONDÝN
Zastrčila kľúč do zámky a otočila ňou.
Aký si mala deň?“  začula v telefóne pricapenom na uchu. Skôr ako odpovedala, vošla do svojho bytu a nohou zabuchla za sebou dvere.
„Celkom fajn,“ povedala a zavesila si kabát. „Ako som sa tak vracala peši domov, v jednej uličke na mňa zaútočil nejaký chlap,“ povedala jednoducho, akoby to bola úplne normálna vec. „Asi sa ma snažil okradnúť,“ pokrčila plecami, aj keď ju Harry nemohol vidieť. Na druhom konci linky ostalo ticho. „Harry?“ opýtala sa vystrašene. Začula ako sa zhlboka nadýchol a zrazu sa ozval rýchly príval slov.
Eliz! Si v poriadku?! Nič sa ti nestalo?! Prečo to hovoríš tak pokojne?! Čo ak by ti ublížil...?
„Harry..“ skočila mu nezdvorilo do reči a prevrátila očami.
Ublížil ti? Kto to bol, zabijem ho ak ti čo i len-..
„Harold!“ skríkla, len aby upútala jeho pozornosť. „O moju bezpečnosť, sa prosím ťa, neboj. Skôr o toho chlapa by si sa mal báť,“ dodala so smiechom.
Počkať – čože?
„Harry, vieš dobre, že ja sa o seba viem postarať. Proste, snažil sa mi ukradnúť kabelku a skončil s vykĺbeným ramenom,“ spokojne vysvetlila.
Ach, samozrejme,“ začula ako si vydýchol. „Moje šikovné žieňa. Samozrejme, že sa vieš o seba postarať. Ale naozaj nechceš nejakého bodyguarda, aby mohol za teba vyriešiť všetky nepríjemné situácie?
„Nie, Harry, nechcem,“ povedala. „Ale radšej by som bola keby si prišiel ty,“ hovorila pomaly, s dlhými odmlkami, o ktorých vedela, že ho privedú do vytrženosti. „A vyriešil jednu situáciu,“ zachichotala sa.
Harry pochopil. „Už len polhodinu a som u teba láska,“ ubezpečil ju, na čo sa ona šťastne zasmiala.

Otvorila dvere po tom ako sa bytom rozoznel zúrivý zvonček.
Bez toho aby ho čo i len pozdravila, schmatla ho za biele tričko pod rozopnutou košeľou a vtiahla do bytu. Spojila ich pery v nepretržitom bozku, zapletúc si prsty do jeho kučier. Počula ako odhodil veci, ktoré zvieral v ruke na podlahu a rukami ju oblapil okolo stehien. Ako si ju vyhodil do náručia, ona obmotala svoje nohy okolo jeho bokov a nechala sa ním viesť do jej spálne. V tmavej izbe, ktorú osvecovala iba malá nočná lampa, z neho zoskočila a okamžite ho začala vyzliekať. 
„Eliz,“ začula jeho smiech.
„Čo je?“ prestala mu rozopínať opasok na čiernych jeansoch a udivene na neho pozrela.
„Nič,“ smial sa ďalej. „Len, že ťa milujem,“ vyriekol, chytil ju za zápästia a hodil na posteľ.

Elizabeth Fellová bola úplne iný človek.
Už to nebolo ustráchané mladé dievča, ktoré nechcelo mať nič spoločné s mužmi v jej veku. Nebola plná úzkosti, či strachu, keď sa jej niekto dotkol.
Bola žena, ktorá sa odvážila oddať sa mužovi.
No nie hocijakému.
Ale jej mužovi.
Harrymu.

„Kráska?“
„Hmm?“ ozvala sa zahmkaním popri tom, ako olizovala varechu od omáčky. Sedela na kuchynskej linke iba v Harryho košeli a s nohami visiacimi vo vzduchu pohupovala dopredu a dozadu. Harry stál vedľa nej v sivastých teplákoch, ktoré si u nej nechával na prespanie, a pripravoval im večeru.
„O tri dni má Robin narodeniny,“ hovoril pokojne, popri tom ako premiešaval cestoviny vo vriacej vode. „A moji rodičia ťa očakávajú ako jednu z hostí, ktorá tam nebude chýbať,“ s nadvihnutým obočím sa k nej otočil.
„Och,“ vydýchla.
„Deje sa niečo? Veď ťa už poznajú.“
„Ale nie ako tvoju oficiálnu priateľku.“
Harry sa zasmial. „Oni v tom rozdiel nevidia. Poznajú ťa, tvojich rodičov, ktorí tam taktiež nebudú chýbať,“ dodal a Eliz prevrátila očami, „takže nevidím dôvod prečo by si sa mala obávať svojej prítomnosti,“ prešiel k nej, rozdelil jej kolená od seba a ruky položil na jej boky. S červenajúcimi sa lícami na neho pozrela a zhlboka sa nadýchla.
„Tak dobre,“ pripustila a nechala ho nech ju pobozká. Z nevinného bozku sa opäť stal jeden z tých náruživejších, keď sa jej prsty zaplietli do jeho vlasov a oni si navzájom kradli dych. Harry jej po chvíli prešiel z pier na čeľusť a ona zaklonila hlavu, aby mal lepší prístup na jej krk. Keď jej jemne zahryzol do pokožky, kde sa hrdlo spájalo s bradou, naskákali jej zimomriavky po celom tele a ona sa chcela v tom momente vrátiť o pár desiatok minút späť, keď sa v posteli oddávali najväčšej vášni.
„Aaaau!“ vykríkla, odstrčila ho od seba a zoskočila z linky s veľkým krikom, keď sa vrelá voda preliala cez okraj nádoby a prskla rovno na jej nahé stehno. „Harold!“ kričala na neho poskakujúc po kuchyni.
„Elizabeth!“ kričal aj on, stojaci pred sporákom a rozhadzujúci rukami. Jej bytom sa ozývali ich hlasy kričiace rôzne frázy jeden na druhého, no obaja len stáli – v Elizinom prípade poskakovali – v kuchyni a s vriacimi cestovinami nerobili nič.
„Pre Boha,“ ozvalo sa spoza nich. Nastalo ticho, obaja sa otočiac do pomyselných dverí, ktoré v skutočnosti tvoril iba výklenok v stene, kde stála Leah a s otvorenými ústami na nich zízala. „Vy ste obaja totálni magori,“ prešla pomedzi nich, jedným pohybom vypla sporák a s krútením hlavy odišla do obývačky.
A oni tam len nechápavo stáli.

„Čierne alebo červené?“  postavila sa pred neho s dvomi šatami v rukách a nerozhodným výrazom v tvári. Pokým si napravoval kravatu behal pohľadom z jednej strany na druhú, aby sa rozhodol.
„Červené,“ povedal nakoniec. Eliz si otočila k sebe krátke sýto červené šaty a pozrela na ne.
„Príliš vyzývavé, dám si radšej čierne,“ odvetila a otočila sa späť do šatníka aby Harryho výber zavesila späť na vešiak. Než sa však stihla obrátiť, všimla si ako prevrátil zelenými kukadlami. Kým sa obliekala, mala dokonalý výhľad na Harryho v obleku. Uvedomovala si, že patril medzi mužov, ktorý za svoj vzhľad mohli vďačiť pánu Bohu, no keď ho teraz, po prvý krát od doby čo boli spolu, videla v čiernom obleku, nedokázala z neho spustiť oči. Rovnako si bola vedomá, že aj ona patrila medzi ženy, ktoré svojim vzhľadom brali dych nejednému mužovi. Bola bohatá, krásna, úspešná. No bola šťastná?
Áno, už som, odpovedala si sama, ako hľadela na Harryho telefonujúceho s Gemmou.
Ale na ako dlho?

„Harry, zlato, prišli Eliziní rodičia, choďte ich privítať,“ vyhnala ich z obrovskej sály Harryho mama. Eliz si povzdychla.
„Tvoje nadšenie dlhom čase s rodičmi ti až srší z tváre,“ usmial sa a jemne ju uchytil okolo pása. Prechádzali cez prízemie hotela, kde sa konala veľkolepá oslava, zdvorilo sa ospravedlňovali každému, do koho nechtiac narazili až ku vchodu, kde manželia Fellový čakali práve na nich.
„Mami, oci, rada vás vidím,“ ozvala sa s hraným nadšením a rýchlo objala otca, obdarila ho drobnými bozkami na líca a až tak objala aj svoju konzervatívnu matku.
„Keby si sa netvárila tak kyslo, možno by som tomu aj uverila,“ ozvala sa Carol a odtiahla sa. „Harry, tak dávno som ťa nevidela!“ vrhla sa na jej priateľa, skôr ako sa stihol čo i len ozvať.
„Tiež vás rád vidím pani Fellová,“ slabo sa pousmial, keď sa dostal z jej silného zovretia. „Myslím, že mama vás už očakáva, určite sa nevie dočkať toho, ako sa spolu porozprávate.“
„Och, samozrejme, Anne, musím ju okamžite vidieť!“ povedala, Harrymu do ruky strčila svoj a manželov kabát a sama vykročila hotelom.
„Ako veľmi mi toto chýbalo za ten čas čo som tu nebola,“ prevrátila očami a pozrela na svojho otca.
„Dcérenka, nič si z toho nerob,“ objal ju okolo pliec.
„Ospravedlňte ma, pán Fell, Eliz, musím ísť za Gemmou, niečo potrebuje,“ zjavil sa vedľa nich, potichu, Harry s ospravedlňujúcim sa úsmevom. Eliz len prikývla, chvíľu hľadela ako sa jeho chrbát vzďaľoval smerom k výťahom. Po pár minútach ju opustil aj otec, ktorý pre zmenu odišiel za nejakým známym, ktorého videl mihnúť sa niekde v sále a Elizabeth ostala sama.
Stála pri stole s veľkým množstvom váz naplnenými najrôznejšími druhmi kvetov a medzi prstami zvierala jeden z lupeňov slnečnice, ktorý už stihol odpadnúť. S nezaostreným zrakom sledovala preplnenú miestnosť zabávajúcich sa hostí, čašníkov, ktorí sa drali pomedzi nich a v jej ušiach sa ozývala príjemná hudba, upevňujúca slávnostnú atmosféru.
No Eliz sa cítila napäto. Nevedela prečo, no jej srdce nepravidelne búšilo, žalúdok mala akoby plný vody. Nervózne postávala, čakala na Harryho, ktorého nevidela odkedy odišiel za svojou sestrou. Mala obavy. Cítila vo svojich kostiach, že sa niečo udeje. Avšak, nevedela čo.
Akoby celé jej vnútro vedelo, že sa niečo bude diať, no jej mozog nevedel prísť na to, čo.
Začala podupkávať nohou, obzerať sa okolo seba.
„Harry!“ vyšlo z nej nakoniec nadšene, keď ho uvidela, zamračeného blížiť sa k nej. Vykročila mu naproti.
A v tom zastala.

K Harrymu pristúpil rovnako vysoký, ba dokonca i rovnako starý chalan. Tmavomodrý oblek dokonalo sedel na mohutnej postave, svalnatejšom a širšom chrbte ako mal on. Čierne vlasy odstávali v dokonale upravenom mužskom účese a do Eliz sa zabodli belasomodré dúhovky, keď sa rozprávajúc s Harrym otočil jej smerom.

Elizabethino srdce na malú chvíľu prestalo pumpovať krv.
Myseľ otupila vražedná myšlienka, keď sa na známej tvári roztiahol široký úsmev.
V nohách stratila silu, v bruchu cítila státisíce ostrých nožov.
Pár metrov od nej stála jej najväčšia nočná mora.

Ben.  

23 komentárov:

  1. Okamžite chcem ďaľšiu časť... :) tvoja verná čitateľka Emita :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aw, zase až tak okamžite to nebude, ale posnažím sa čo najskôr! :) x

      Odstrániť
  2. Bože môj !!! Dievča, ty ma raz zabiješ. Ten koniec ! What?! Ja nemám slov, v tej časti, kde opisuješ toho záhadného chalana, hneď som vedela, že je to Ben. Ja sprostá som si myslela, že ma už ničím nedokážeš prekvapiť, mýlila som sa. Odpusť mi :* Toto iba potvrdzuje, aká výborná spisovateľka si !!! A nechcem počuť námietky. Teraz, keď tam je aj Ben, mám veľmi zlý pocit, akým smerom sa bude uberať celá poviedka a vzťah Harryho a Eliz. Každopádne, chcem/e happyend !!! :D A celá časť, ten začiatok a ten krásny vzťah, ktorý medzi sebou majú, to, ako to vieš tak krásne opísať. <3 <3 <3 Zbožňujem to a aj teba honey <3 ... Danka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja ťa nechcem zabiť :O
      doobre, dobre, nebudem protestovať, takže poviem len obrovské ĎAKUJEM!!!
      joj, nevieš si predstaviť ako ma poteší, že ťa/vás viem stále prekvapiť!
      či bdue happyend...hm, uvidíme ešte :) tak ďaleko som sa ešte nedostala ;)
      ďakujem ešte raz!! :)

      Odstrániť
  3. Ó, to snáď ani nie je pravda o.O
    Ivi, ty teda vieš ako človeka totálne ochromiť, prekvapiť, očariť... Proste všetko v jednom! :D
    Táto časť je úchvatná ako všetky ostatné, ja mám vlastne rada aj záporákov, ale teda len s disneyoviek, takže sa mi Ben vôbec nepáči -.-
    A neviem, čo mám ďalej čakať, Fight sa pomaly stáva čoraz viac napínavejším a nepredvídateľnejším...
    Ale spôsob akým si to ukončila... Je to ako predzvesť búrky.
    Veľmi sa bojím o Eliz :(( Práve v dobe, keď nadobudla silu a prekonala svoj najväčší strach... Bum. xkgdunokdj !!!
    Prepáč, veľmi to prežívam :D
    Ale vždycky mi totálne skrátiš slovnú zásobu (ja som totiž extra ukecaná a tento dlhý komentár je v mojom osobnom rebríčku len mikroskopický objekt :P)
    Sooo.... Som strašne zvedavá ako sa to bude vyvíjať ďalej, hoci viem len jedno a to, že nás určite nesklameš ;))) x

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aaaaa je to pravda! :D
      myslíš, že viem? O:)
      aww, a to na začiatku vôbec nemala byť napínavá poviedka, na začiatku som chcela aby to bolo o tom ako dlho a usilovne mu odoláva..no človek mieni, pán Boh mení :)
      som rada, že si to aspoň niekto všimol, ten paradox :) že keď konečne začala byť šťastná....hm :)
      awww, ďakujem ďakujem ďakujem!! :)

      Odstrániť
  4. Pre pána jána, prečo tie konce končia tak napínavo, všetko čo čítam skončí takto, stále len rozmýšľam čo sa udeje ďalej.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keby to nekončilo napínavo, netešili by ste sa na ďalšiu časť :)

      Odstrániť
  5. Ach pre Krista, koniec ma dorazil, nerob mi šoky :D
    Poponáhľaj sa s ďalšou, prosím, Ivík :)
    Je krásna, nádherná, vzťah Harolda a Eliz ♥ Yummy :)
    Love love love Xxx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prepáááááááč mi to O:)
      posnažím sa čo najviac :)
      ďakujem! ♥

      Odstrániť
  6. Nie, to nemyslíš vážne!!
    Bude masaker? Páni, to by bolo úžasné, keby sa pobili medzi tými všetkými ľuďmi...alebo? :) Možno, nie možno ale určite by to nebolo tak príjemné pre Eliz, ale ten efekt by tam stále zostal...
    Moja drahá, takéto veci mi ty už robiť nemôžeš. Čo si ja mám počať, kým pribudne nová časť a ja nevyletím z kože, pretože ju tak zaklincuješ, že ma porazí?
    Každopádne ti patrí veľká poklona za to, čo si vytvorila. Nádherné, nedočkavo čakám na ďalšiu časť :) xxxx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. masaker..pche :D ženy, to by vám bolo, keby sa harold s niekym pobil, čooo? :D
      ďakujem! ♥

      Odstrániť
  7. och bože to by si nebola ty keby to nejak napínavo neukončíš :D inak krásna časť Harry a Eliz sú taký ňuňu :) tešíím sa na ďalšiu časť :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. od tejto časti už nikdy nič nebude také ako predtým, keď som si túto vetu prečítala tak som sa začala báť a prejstotu som si išla zobrať môj pokladík - gumené cukríky :3 :D A, keď som bola prti tom ako mala zlé tušenie tak som čakala, kedy sa tam objaví ten idiot Ben, ale s Harrym, no vážne? Tak dúfam, že mu aspoň riadnu pritankuje, lebo ak nie on postarám sa o to ja.. Ale začína sa báť, čo keď sa poháda s Harrym alebo niečo zistí a ja neviem.. Ivi na tomto sme sa nedohodli!! :D Niečo sa stane, viem to, cítim to... asi si budem musieť doplniť zásoby haribo :D Tak ako ona sa cez to prenesie a zrazu bum objaví sa tam.. Vlatne som to aj čakala, ale že takto? To teda nie... Tvoju poviedku sa nedá ani neprežívať, normálne mám až hrču v hrdle, že čo vymyslíš, ale ak rozdelíš Eliz a Harryhu, zlato moje čakaj návšetvu a bacha na atentáty :* ale jasné, že ťa ľúbim, takže ti prídem na pohreb :DD Xx

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ajsdfghklmskiekdeijxio *-* bojim bojim!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. čo ti na to povedať? prekročila si moje očakávania, tušila som, že to podáš tak, že aj ja budem prekvapená :) super duper, len sa neviem dočkať, kedy sa to vyrieši :P (vlastne ešte sa to ani nezačalo...hm, tak to si počkám...samozrejme rada :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zase neklam :)
      to si ešte dlho počkáš kým sa to vyrieši! :D

      Odstrániť
  11. Ty si z nás robíš srandu, však? Ben? vážne BEN? ja nemám slov..
    rýchlo ďalšiu :) *Mims

    OdpovedaťOdstrániť
  12. toto:OOO važne?:O a too prečo?a ved joooj ..:O ale.sak..o.O aaa :3 dokonale to je :3 nemám slov..:DD akoze toto by som nikdy necakala. :O prosíme si co najskôr ďalšiu časť :))

    OdpovedaťOdstrániť