Fight 26.

Tak na začiatok: Vítam všetky nové čitateľky a dúfam, že vám moja poviedka ponúkne všetko, čo budete od dobrej "story" požadovať :)
Ďalej, ešte raz megalománske ĎAKUJEM za všetky komentáre, ktoré ste zanechali pri poslednej časti a za toto úchvatné číslo: 
Vôbec si to nezaslúžim !
A ešte.. ďalšiu časť sa posnažím pridať čo najskôr! :)
P.s: enjoy :)
 

 



ELIZ
Zvučný smiech sa rozoznel izbou. Dopadla do mäkkých perín, do ktorých ju zhodil a okamžite sa skrútila do klbka, brániac sa tak pred jeho dotieravými dotykmi, ktoré jej spôsobovali zimomriavky. Kopala nohami do vzduchu popri tom, ako si on kľakol jedným kolenom k jej telu a dlhými prstami jej rýchlymi pohybmi prechádzal po rebrách.
„Harry!“ vykríkla pomedzi smiech. Nevládala sa brániť, brucho ju už bolelo od smiechu.
„Čo kráska?“ opýtal sa lišiacky a na chvíľu prestal. Jej tvár sa náhle zmenila pod obrovskou hrôzou. Vykríkla. Jeho výraz sa vyrovnal pod jej ľakom, nechápajúc prečo kričí. Jednou dlaňou si prikryla ústa otvorené do korán, druhou  ukázala za Harryho. Ten sa okamžite otočil, hľadajúc prípadného votrelca. A ona to využila. Vyskočila z postele a so smiechom utekala cez apartmán. Počula ťažký dupot nôh, keď sa rozbehol za ňou. Vbehla do svojej izby schovajúc sa za dvere. Opretá o stenu sledovala ako vošiel a rozhliadal sa po miestnosti. Odrazila sa od steny a potichu sa k nemu blížila.
„Bu!“ skríkla a rozrehotala sa, keď videla ako ním trhlo. Vyskočila mu na chrbát nechajúc ho, nech ju odvedie k posteli. Trpezlivo počkal kým z neho zlezie a až potom si k nej ľahol. Ticho ju sledoval a ona sa usmievala od ucha k uchu ako blázon. Neposedne sa zamrvila, nevediac čo od radosti so sebou robiť. Nakoniec sa posadila a zasmiala sa sama na sebe.
„Čo sa s tebou deje?“ opýtal sa so smiechom.
„Neviem,“ priznala a vzala do dlaní jeho ľavú ruku. Pridržala si ju blízko pri tvári, skúmajúc drobné tetovania na zápästí. „Majú vôbec nejaký hlbší význam?“ opýtala sa mrmlajúc, hľadiac na drobnú kladku vytetovanú pár centimetrov od rovnako veľkého kľúča.
„Samozrejme,“ odvetil a tiež sa posadil. „Tieto,“ prešiel si po zápästí, „mi tetoval Ed.“ Prešiel si vyššie po ruke, až sa zastavil na priehlbinke lakťa. „Toto ti snáď nemusím vysvetľovať,“ ukázal na nápis. Pokrútila hlavou. „A ako Anne,“ pokračoval poklepkajúc na pokožku, kde sa týčilo malé tlačené A. Razom si rýchlym pohybom pretiahol tričko cez hlavu, prehrabol si vlasy aby mu nepadali do očí a pozrel na svoje ľavé rameno.
„Toto mi tetoval Tom, Louin priateľ,“ ukázal na pár – podľa nej – nezmyselných obrázkov. „Takisto aj nápisy na členkoch.“
„A čo tá loď?“ opýtala sa a prešla po veľkom, do detailov prepracovanom obrázku.
„Tú som si dal vytetovať v LA na znak toho, aby som popri tom všetkom cestovaní nezabudol kde mám domov. Kde kotví moja loď,“ usmial sa. Prešiel si ďalej vyššie a ukázal na znaky, ktoré boli určite nejakým jazykom, no ona nevedela rozoznať akým. „Gemmine meno,“ smutne sa pousmial. „Rovnako G na pravom pleci,“ otočil sa na druhú stranu. „Opäť A,“ vrátil sa späť k ľavému ramenu. „LA, jediné mesto, ktoré v Amerike zbožňujem a neskutočne rád sa do neho vraciam. NY, kvôli tomu, čo si videla dnes,“ odtrhol zrak od svojej pokožky a pozrel na ňu. Neuvedomila si, že sa už neusmieva, pokým znova neroztiahla kútiky úst do úsmevu. „Mamin dátum narodenia,“ ukázal po chvíli na miesto tesne nad kľúčnou kosťou. „Otcov dátum,“ ukázal na opačnú stranu.
„A čo toto?“ zašepkala bez dychu a prstami mu prešla po trupe, začínajúc na prsiach s vtáčikmi, pokračujúc cez motýľa usadenom na jeho bruchu a zastaviac sa pri leme jeho nohavíc.
„Tie sú momentálne nepodstatné,“ takisto zašepkal. Potiahol ju za ruky a tým ju donútil aby si obkročmo na neho sadla. Spojil ich pery v nedočkavom bozku a ona cítila ako nepokojne mu tlčie srdce. Keď sa odtiahol a ona otvorila oči, videla, s akou iskrou na ňu hľadí.
„Eliz,“ zamrmlal chrapľavo a jej telom prebehlo vzrušenie. „Ja...ľúbim ťa,“ vyslovil. Ustrnula, tvár sa jej vyrovnala. Nestihla zareagovať, keď ju opäť pobozkal. Jej telom lomcovalo prekvapenie, strach. Nedokázala sa sústrediť na jeho bozky pretože srdce jej závratnou rýchlosťou búšilo a oblial ju pot. Harry si jej neochotu akoby ani nevšimol, z jej úst prešiel cez sánku až na krk a pomedzi bozky stále šepkal tú istú vetu. Prešlo ňou znechutenie a prišlo jej zle. Zahmlilo sa jej pred očami a myslela, že o chvíľu Harryho ovracia. Zatvorila oči a na jeho dotyky nereagovala. Cítila ako jej prstami vošiel pod tričko a prechádzal po jemnej pokožke na brušku či chrbte a pri tom jej stále bozkával krk. Nezvládla to. Pri jeho dotykoch a tak jednoduchej a pri tom krásnej vete, jej myseľ zaplavilo priveľa spomienok.
„Nedotýkaj sa ma,“ vyslovila, rukami sa zaprela do jeho pevnej hrudi a vymanila sa z jeho zovretia. Prerývane dýchala, keď vybehla z izby a zatvorila sa v kúpeľni. Tesne predtým ako za sebou zabuchla dvere zbadala ešte jeho prekvapený výraz. Popri dverách sa zviezla na zem, zakryla si ústa v panike a s plačom hľadela pred seba.
„Eliz?!“ zabúchal na dvere. „Eliz čo sa deje? Čo som spravil zle?“ dožadoval sa odpovede.
Neodpovedala.
„Eliz pusť ma dnu,“ jeho hlas zvážnel.
Stále mu bránil vojsť tým, že sa chrbtom zapierala o drevo.
„Elizabeth, prosím,“ opäť búšil na dvere.
Rukami si prešla do vlasov, zatvorila oči a snažila sa upokojiť.
Pokoj, dýchaj Eliz, hovorila si vo svojom vnútri.
„Nič ti neurobil, nič ti neurobil,“ šepkala a popri rýchlom nadvihovaní hrude si spotenými dlaňami pretrela stehná. Zhlboka sa nadýchla, zatvorila oči. „Harry nie je Ben. Harry mi nechcel ublížiť,“ hovorila sama sebe sťa nejaký schizofrenik.
„Eliz, si tam?“ začula jeho hlas. Zadržala dych. Harry Harry Harry, opakovala si a snažila sa predstaviť jeho tvár. Jeho, nie Benovu.
„Eliz, prosím ozvi sa,“ počula ako jeho hlasom lomcoval strach v zmesi s hnevom. Postavila sa. Prešla ďalej od dverí, sadla si na okraj veľkej vane a mlčky čakala. Nemusela dlho. Otvorila oči a okamžite zbadala ako otvoril dvere a rýchlym krokom prešiel k nej. Čupol si a pozrel na ňu.
„Čo sa stalo?“ Čo som spravil zle?“
„Ja..prepáč.. nezvládla som to,“ povedala potichu. Ešte raz sa pre istotu zhlboka nadýchla predtým ako si dovolila pozrieť do jeho tváre. V zelených očiach sa odrážalo sklamanie ale aj bolesť.
„Takže som nespravil nič zlé?“
„Nie.. to len, tie dotyky..“ hovorila rýchlo. „Na niečo také je pre mňa ešte priskoro,“ vysvetľovala. „Prosím odpusť mi to.“
„Tebe odpustím čokoľvek,“ povedal, prisadol si k nej na biely mramor a objal ju okolo pliec.

Uvedomovala si, že Harry jej neverí. Neuveril jej chabú výhovorku, ktorá istým spôsobom bola síce pravdou, no nie dostatočnou. Vedela, že to tajomstvo už nebude môcť pred ním dlho skrývať. No zaprisahala sa, že to bude robiť čo najdlhšie a najlepšie. Pretože tajomstvo musí ostať tajomstvom.

28 komentárov:

  1. ty jedna! také zmiešané pocity mnou teraz lomcujú, že až -_-
    nevedela som od toho odtrhnúť oči, hltala som každé jedno písmenko...srdce mi divo bije, lebo som úplne v šoku! toľko vecí si sem dala o.O pane bože...ani neviem, čo píšem a čo napísať...silná časť, veľmi, teda aspoň podľa mňa, nech to znie ako chce

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem hun :) :-* nebola som si celkom istá, či to napísala presne tak, ako som chcela.. či to pochopíte správne..ale snáď áno :)

      Odstrániť
  2. Čo sa stalo Eliz? Ja to už nevydržím, umriem od zvedavosti. :D Neviem sa dočkať ďalšej časti, táto sa mi maximálne páčila ;) ... Danka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danušík môj, ešte chvíľku, ešte trošku budeš musieť strpieť tieto omáčky :)
      ďakujem honey :) :-*

      Odstrániť
  3. Nech to už Harrymu povie, prosím :) Aj ja sa neviem dočkať, že čo sa teda stalo. :) V každom prípade úchvatné! :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Úplne som závislá na tomto pribehu, dievča veľmi pekne píseš :) juuuuuj teším sa na pokračovanie.-Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nie nie, nech tajomstvo neostane tajomstvom, nemám rada tajomstvá :D čiže dúfam, že zachvíľu nebudú žiadne tajomstvá (medzi H&E) a medzi ohľadom Bena( medzi tebou a nami) :D
    ale inak sa mi táto časť fakt fakt fakt že páčila ..tá časť s tetovaniami, veľmi podarené ;) xx -Tins

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Este chvilku musi vsetko ostat tajomstvom, inak by sa neudiali veci, ktore sa udeju ;-) a dakujem :-) xx

      Odstrániť
  6. Hovorím, že ju ten Ben znásilnil... teda myslím (ja myslím :O )
    Preklínam ťa za to, že to tak naťahuješ a zároveň ťa za to milujem... :D Pretože chcem vedieť čo sa jej stalo, ale zároveň ma vzrušuje (nič perverzné!!) to tajomstvo... Páči sa mi ako si tam opisovala tie Elizine pocity, je to dokonalé, však ako vždy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uvidime, ci myslis spravne ;-) aww dakujem velmi pekne Laurus :-)

      Odstrániť
  7. máš novú čitateľku :) túto poviedku som objavila len nedávno a musela som si hneď prečítať všetky časti nedokázala som sa od toho odrhnúť vážne je to úžastné,dokonalé nemám slov :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, veľmi ma poteší, keď vidím komentáre aj od nových čitateliek :) snáď vás pribudne viac :))
      a ešte raz ďakujem :))

      Odstrániť
  8. Úžasne...cmon dalšiu :3

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Bože toto je inak megaaaa! *-*...ešte len včera som začala čítať tento príbeh...je uplne dokonalý, asi najviac zo všetkých čo som doteraz čítala! dievča máš moju poklonu ;) dokonaléé! teším sa na ďalšiuuu :)..Maťa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :O niečo také nerozprávaj, určite je obrovské množstvo či už sk alebo cz (o ang ani nehovorím) poviedok, ktoré sú lepšie ako moje :)
      ale ďakujem, veľmi veľmi si to cením O:) :))

      Odstrániť
    2. tak možno sú aj tie skvelé, netvrdím že nie, ale ti vravím že táto je asi najdokonalejšia čo som kedy čítala :3

      Odstrániť
    3. ak sa smiem spýtať, prečo ju považuješ za tú najdokonalejšiu? O:)

      Odstrániť
  10. úplne dokonalé je to :3 obdivujem ťa ako super píšeš .. teším sa na ďalšiu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Hmm, tak teraz po prvýkrát v mojom živote mám hroznú chyť niekomu vidieť do hlavy :-D Tebe, moja zlatá, pretože to Tajomstvo ma ničí :-D
    Stále si musím šepkať Som trpezlivá, Som trpezlivá, aj keď to veľmi nefunguje :-P
    Ale kvôli tejto maličkosti je Fight. každou časťou napínavejší a zaujímavejší (ja viem, že je to tvoj zámer, ha :-D), takže mi to v podstate nevadí :-)
    Och, tí dvaja ♥ Už som si stihla na každom obľúbiť určité vlastnosti, aké si im v tejto poviedke pripísala a čím ďalej ich zbožňujem viac a viac :-3
    Proste jkjdgvksjoew neviem, čo písať, najradšej by som sa tu rozpísala, len neviem o čom :-D A taká ukecaná osoba ako ja stráca slová len pri vážne dych vyrážajúcich udalostiach, medzi ktoré môžem pokojne zaradiť Fight. ♥
    Inak, tá štatistika ma neprekvapuje, hovor si čo chceš, ty si zaslúžiš ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. awww, Evi, tieto tvoje dlhé komentáre mi vždy vedia vyčariť taký úsmev na tvári :3
      keď sa smiem spýtať, aké vlastnosti si si obľúbila na Harrym a aké na Eliz? :) veľmi som zvedavá ako to všetko vnímajú čitateľky, nie len taký povrchný názor "poviedka je super!" ale aj niečo z tej hĺbky :))
      a ďakujem veľmi veľmi veľmi veľmi ♥ ♥ ♥

      Odstrániť
    2. Juj, tak asi Harryho trpezlivosť, úprimnosť ak môžem povedať, oddanosť a citlivosť, no aj tú jeho hravú stránku :-D
      A čo sa týka našej Eliz, na nej sa mi páči jej empatická stránka a neviem, neporaziteľnosť? Nie, to nie správne slovo, proste, že sa dokázala pozbierať a žiť odznova, aj keď jej tá udalosť v minulosti (Tajomstvo :-D) spôsobila doživotné psychické následky... Myslím si, že je to napriek všetkému silné dievča a zbožňujem jej prekáranie s Harrym ♥
      Ak som niečo pochopila inak, tak prepáč, ale mám z toho asi takéto pocity :-))

      Odstrániť
    3. práveže nie, úplne si všetko pochopila tak, ako som to vyjadriť chcela ♥ ♥ ♥
      páči sa mi, keď vedia čitateľky "čítať medzi riadkami" - tak ako to vieš ty :)

      Odstrániť
  12. Toto je jednoznačne jedna z najlepších poviedok! Strašne by som chcela vedieť to jej tajomstvo a dúfam že ho čoskoro prezradí :) Teším sa na ďalšiu časť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi krásne ♥
      dobre, dám trošku spoiler : už len pár častí a všetko uzrie svetlo sveta ;)

      Odstrániť