Fight 9.

Tak snáď vám zase raz jedna časť spríjemní piatok :-)

 




ELIZ
„Čo mám robiť?“ zúfalo zamrmlala, zaklonila hlavu a pozrela do tváre svojej kamarátky.  Ležala na dlhej pohovke, hlavu mala zloženú v jej lone. Hľadela do rovnako sfarbených očí ako mala ona sama a snažila sa z nich niečo vyčítať.
„Podľa mňa by si s nimi mala ísť,“ pokrčila plecami Leah. Prehrabávala sa dlhými nechtami čiernymi vlasmi svojej najlepšej kamarátky a pomáhala jej vyriešiť dilemu.
„Ale..“ začala Eliz, no sama nevedela, čo vlastne chce povedať.
„Žiadne ale El,“ pokrútila hlavou Leah. „Nemôžeš sa mužov strániť do konca života. A je až očividné, aký záujem má o teba on,“ vypúlila modré gule popri rozprávaní. „Vieš čo by dalo milióny dievčat za takú priazeň ako máš ty?“
„Asi všetko na svete,“ zašepkala a vzhliadla k svojím prstom prepleteným na hrudi.
„Presne tak,“ prikývla. Mlčala, keď sa bytom rozozvučal zvonček vchodových dverí. Eliz opäť pozrela na Leah, no tento krát s prosebným pohľadom. Blondýna prevrátila očami.
„Na to aká si športovkyňa si miestami hrozne lenivá,“ povedala vypochodujúc z miestnosti. Eliz sa potichu zachechtala a napínala uši, aby počula, kto prišiel.
„Ehm..ahoj. Býva tu Eliz?“ ozval sa príjemný tenor jej  bytom. Keď Eliz pochopila komu ten chrapľavý hlas patrí, naštvane prevrátila očami, postavila sa a rozzúrene vykročila von z obývačky. Keď vkročila do dlhej chodby, zbadala Leah stojacu vo dverách akoby ju niekto prikoval k podlahe. Spoza nej sa črtala postava vysokého chalana zababušeného v čiernom kabáte. Kučery mal skryté pod modrou vlnenou čiapkou a po tvári sa mu rozlieval milý úsmev. Ani sa nečudovala, že nepočula Leah odpovedať.
„Áno, bývam tu,“ trhla dverami, čím ich vyrazila z kamarátkiných rúk a postavila sa tesne k nej. Harryho pohľad okamžite spočinul na jej tvári, ktorá bola mierne červená.
„Ahoj,“ bola jeho jediná reakcia.
„ Aj tebe pekný deň. Čo tu robíš?“ začala z ostra.
„Chcel by som sa s tebou o niečom porozprávať,“ úsmev sa mu nestrácal z tváre aj napriek Elizinej arogancii. „Avšak, radšej by som to preberal dnu,“ ukázal za ňu do útrob bytu, „ako tu na chodbe.“ Eliz stiahla pery do tenkej linky, mlčala a ignorovala svoju kamarátku, ktorá sa náhle rozhodla, že odíde. Pretlačila sa popri nich dvoch, ktorí ju neslušne ignorovali, no jej to bolo očividne jedno. Chcela sa odtiaľ čo najskôr dostať, nechcela totiž počuť aká bude Eliz k Harrymu bezočivá.
„Okay,“ povedala, pokrčila plecami a nechala Harryho nech vojde. Akonáhle sa za ním zabuchli dvere si slušne vyzul hnedasté poltopánky, kabát zavesil na vešiak. Keď ostal už len v červenej károvanej košeli, nechal Eliz nech ho vedie bytom.
„Dáš si niečo na pitie?“ opýtala sa zo slušnosti, keď prechádzali okolo kuchyne.
„Nie ďakujem,“ odvetil hľadiac na jej chrbát skrytý pod bielym tričkom. Vošli obývačky s červenými stenami, Eliz si sadla na pohovku, na ktorej ešte pred pár minútami spokojne ležala a nadvihla jedno obočie.
„Ako si sa dozvedel kde bývam?“ opýtala sa Harryho, ktorý si sadol do jediného kresla v miestnosti.
„Vieš, že z našich matiek sa stali celkom dobré priateľky?“
„Ešte to mi chýbalo,“ zamrmlala a opäť prevrátila očami. Harry sa mierne pousmial a pozrel na svoje ruky, ktorými sa zapieral o kolená. „A čo teda chceš?“
„Ako si sa rozhodla?“ opäť na ňu pozrel. Avšak tento pohľad bol úplne iný, na toľko rozdielny od toho, ktorým na ňu hľadel pred pár sekundami, že Eliz zabudla na štipľavú poznámku, ktorou chcela odpovedať.  Zelenkavé dúhovky nadobudli tmavší odtieň pod blčiacim ohňom, ktorý sa v nich odrážal. Na krátky okamih, na pár sekúnd sa v nich Eliz stratila. Stratila niť myšlienok, nevnímala nič, iba ich krásu. Na chvíľku zabudla na všetku hrôzu, ktorú prežila pred pár rokmi, keď sa na ňu niekto iný díval takto intenzívne. Na malú chvíľu si dovolila pomyslieť, že by jej už nemusel nikto ublížiť. No táto predstava sa rozplynula tak rýchlo, ako sa objavila.
„Ako chceš aby som sa rozhodla?“ spýtala sa potichu. Harry neodvetil nič len sa postavil. Prešiel pár krokov, ktoré delili pohovku od kresla a prisadol si k nej. Ich kolená sa jemne dotýkali a pohľady sa navzájom prepaľovali.
„Chcem aby si išla,“ zachrapčal. Eliz mlčala, opäť sa strácala v tej zeleni.
„Prečo?“ stále šepkala.

HARRY
„Prečo?“ opýtala sa nespúšťajúc pohľad z jeho očí. Pichlo ho pri srdci.
Aby som mohol byť s tebou. Aby som ťa mohol spoznať, aby si ty mohla spoznať mňa, chcel odvetiť.
„Keď už nie kvôli mne a našim tréningom,“ začal aj on potichu, „tak aspoň kvôli Niallovi. Ten blázon ťa zbožňuje,“ dokončil. Po Elizinej tvári sa rozlial jemný úsmev a on vedel, aká bude odpoveď.

„Lou?“
Čo sa deje?  opýtala sa frustrovane. Harry začul v pozadí Luxin plač.
„Mám sa u teba zastaviť?“ opýtal sa a nečakajúc na odpoveď zaradil svoje veľké auto do jazdného pruhu vedúceho k Louinmu bytu.
Prosím, rýchlo. Lux celý deň dookola opakuje, že chce vidieť uja Harryho,“ vydýchla a on si vedel predstaviť ako prevrátila očami nad svojou malou dcérou.
„Hneď som tam,“ zasmial sa. „A mimochodom,“ zvážnel, „bol som za ňou.“
A?! Ako to dopadlo? Styles, hovor, okamžite!“ vykrikovala svojim zvučným hlasom.
„Viac než dobre,“ nadšene priznal.

„A tak mi odpovedala, že pôjde len preto, aby mi mohla každé ráno nakopať zadok na tréningu,“ rozprával popri tom ako malému dievčatku robil drobné copíky zo svetlých vláskov. Lou sedela oproti nim na zemi, v rukách zvierala veľkú šálku kávy a vďačne pozerala na Harryho.
„Aký máš plán?“ opýtala sa s prižmúrenými očami tesne predtým ako si odpila poriadny dúšok čierneho opojenia.
„Ukázať jej aký v skutočnosti som a ukázať jej, že mi môže dôverovať,“ zamrmlal hrajúc sa s dieťaťom.
„A to chceš docieliť ako?“
„Veľa sa s ňou rozprávať, tráviť s ňou čo najviac času. Aj keď po pravde... to asi nebude také ľahké.“
„Prečo?“
„Pretože ona bude čas radšej tráviť s Niallerom,“ pokrčil plecami.
„Tak to budeš musieť zmeniť.“
„Áno, viem. A v tomto prípade sa spolieham na svoju najlepšiu priateľku.“
„Na mňa?“ zasmiala sa.
„Áno. Že mi ochotne požičiaš svoje nádherné dieťa. Kto by odolal mne, takému krásavcovi, s dieťaťom na rukách?“ žiarivo sa usmial a zodvihol Lux zo zeme.
„Ty si magor, Styles,“ rozosmiala sa.

Len tak medzi rečou.. všimla si niektorá z vás ten Elizin strach z mužov? A čo myslíte, prečo ho má? Any ideas? ;))

9 komentárov:

  1. Jééj, ďakujem moja, že si mi zas a znova spríjemnila deň :* Nádherná časť a ten Harry je taký rozkošný s malou Lux :3 Podľa mňa sa jej v minulosti stalo niečo veľmi zlé alebo ju niekto sklamal, ublížil, niečo také, preto ten strach z mužov / vzťahov. Prajem krásny víkend, love yaaa :* ... Danka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O:) som rada, že som ťa - opäť - potešila :)
      hmm.. pekne povedané a istým spôsobom si to aj vystihla..aj keď nie úplne, ale z istej časti máš pravdu ;)
      krásny víkend aj tebe honey :*

      Odstrániť
  2. Úžasná časť, Ivi! Harold s Lux, no kto by mu odolal?
    Hej, všimla som si a som zvedavá, čo je za tým, dúfam, že sa dozvieme čoskoro. :)
    Prekrásne dokonalé ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prečítala som všetky časti a sú no Per-fect :) Jasnaška, že spríjemnil piatok :) Som zvedavá ako sa to bude vyvíjať... Ten Harryo plán :D Ach, chlapi... no :D Fúfa no fakt neviem preo sa ich bojí, ale určite sa jej v minulosti stalo niečo zlé :D No som zvedavá kedy sa to dozviem :)
    PS: Tvoje stránku mám v záložkách a vieš čo to znamená?! Prvadilne navštevovan blog a trpezlivé čakanie na ďalšiu čať :DA nembooj som tip človeka, ktor komentuje každú časť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. wow, tak to ma neskutočne teší!!!
      veruže...ach chlapi! :D
      som veľmi rada, že tu budem mať opäť o jedného človeka viac, čo mi bude komentovať O:) ďakujem!

      Odstrániť
  4. mala som byť tretí komentár, ale zradila ma technika ;) a vlastne som ti už napísala do SMSky, čo si o tom myslím, ale aby si verila, že som za to fakt rada, tak ti píšem ešte raz, že som za to rada, ako sa to vyvíja :3 plus, je to skvelé zase raz :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zlato, za to, že si mi to písala do SMSky, sem si vôbec nemusela O:) ale pre toto ťa jednoducho zbožňujem :) :-*

      Odstrániť
  5. Nemám slov.Odpadla som.Každým dňom ma prekvapuješ viac a viac! Som zvedavá ako sa to vyvinie :)) len prosím prosím,nech si neublížia neskôr veľmi,ja chcem ich happy end

    OdpovedaťOdstrániť